Renklerin Sihirli Dünyası Eğitimi


PS – BT – 04

 
Eğitimin Hedefi
 
Kapkara bir dünyada yaşamak nasıl olurdu, hiç düşündünüz mü ? Bedeniniz, etrafınızdaki insanlar, denizler, gökyüzü, ağaçlar, çiçekler, kısacası her şeyin kapkara olduğunu gözünüzde bir canlandırın.. Böyle bir yeryüzünde yaşamayı hiç istemezdiniz, öyle değil mi ? Peki, yeryüzünü renkli kılan nedir ? Dünyamızı olağanüstü güzel kılan renkler nasıl oluşmaktadır ? Renkler -yeşil hariç- gerçekte yoktur, biliyor muydunuz ?!. Evrendeki her şey katı-sıvı-gaz olarak sınıflandırılsa da; titrer, parlar ve sürekli değişir. Yani her şey, enerjinin farklı biçimleri olarak tezahür eder. Ancak beynimiz bunu kavramakta zorlandığı için biz de ‘Renk’, ‘Ses’, ‘Nesne’, ’Eşya’ gibi sıfatlandırmalar yapıyoruz ki çevremizi daha kolay algılayabilelim.. Her gün, her şeyde ve her yerde gördüğümüz renkleri ne kadar iyi tanıyoruz ? Ne kadar farkındalıklı olarak kullanıyoruz renkleri; evimizde, ofisimizde, kılık kıyafetimizde ? Karşı tarafa verdiğimiz mesajlar nedir, bilinçaltı ne anlatıyor giydiğimiz kıyafetlerin renkleriyle ya da bir markanın logosundaki renkler bilinçaltına ne mesaj vermeyi hedefliyor ? Ne kadar renkli bir kişilik, ne renkli bir hayat, karalara bağlandı.. gibi sözlerle de hayatımızın içinde renkler. Bu eğitim, renklerle ilgili farkındalığı arttırarak; günlük hayatta, işyerinde, evde hatta birine hediye alırken bile renkleri bilinçli olarak kullanabilmeyi izah etmeyi hedeflemektedir.. 
 
İçerik
 
Renklerin Psikolojide Yeri Psikoloji renklerle ilgili neler diyor ?, Ana renkler ve ara renkler
Renklerin Bilinçli Kullanımı ve Bilinçaltına Verdiğimiz Mesajlar Günlük yaşantıda renklerin kullanımı ve uygulamalı örnekler
Renginiz Nedir Testi Psikolojik karakter analizi
Renkler ve Çakralar Çakralar nedir ?, Çakraların frekansları ve renkler
Renk Meditasyonu 
 
Süre
 
1 Gün.
 
Kimler Katılmalı
 
Gayrımenkul Danışmanları, İç Mimarlar, Tekstil, Giyim, Tasarım Sektörlerinde çalışanlar, Satış Bölümü çalışanları, perakende satış danışmanları, Üst Düzey Yöneticiler, Reklam Sektöründe ve Medyada çalışanlar, her sektörden, her seviye ve fonksiyondan katılımcı (16-20 kişilik gruplar).